Ugentligt sammenspil

Sammenspil – en del af guitarundervisningen: Hver torsdag aften har eleverne mulighed for at deltage i sammenspil under ledelse af Mikkel Andersen. Han har stor erfaring at undervise børn i grupper fra sine mange år som guitarlærer i musikskoler. Sammenspil er inkluderet i prisen for soloundervisning. Foto: Simon Bauer

På Københavns Guitarskole er sammenspil en integreret del af guitarundervisningen.

Eleverne tilbydes uden ekstra beregning en ugentlig time i sammenspil sammen med andre børn fra guitarskolen under ledelse af guitarlærer Mikkel Andersen. Det gør de ud fra den filosofi, at elevernes individuelle undervisning styrkes af fælleskabet, og fællesskabet næres af sammenspil med andre.

Mikkel Andersen lærer børnene at lytte til hinanden, afpasse deres spil efter de andre og få sammenspillet til at fungere.

Mange elever oplever en glæde ved at spille sammen og kan fornemme, hvordan det på længere sigt kan blive en fordel for dem at kunne være sammen med andre om musik.

Københavns
Guitarskole

Guitarundervisning af børn og voksne i København

H E L L O T H E R E