Mød din guitarlærer

Københavns Guitarskole - Casa de la guitarra – har tre guitarlærere. Mikkel Andersen som har grundlagt guitarskolen i 2014 samt to unge musikstuderende - Fabian Vang-Lauridsen og Nat Sascha Saietz Vork. De tre guitarlærere tilbyder undervisning på et højt fagligt niveau.

Mikkel Andersen

Mikkel Andersen er uddannet guitarist fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium og det prestigefyldte Royal College of Music i London.

2014 stiftede han Københavns Guitarskole – Casa de la Guitarra – hvor han underviser 40 børn og voksne om ugen.

Han har mere end 25 års erfaring i at undervise elever i guitarspil på sjællandske musikskoler, og siden 2014 har han undervist i privat regi.

Fabian Vang-Lauridsen

Fabian underviser i elguitar og rytmisk/akustisk guitar. Han har erfaring fra en lang række forskellige bands.

Han er en dedikeret og alsidig guitarist, som har spillet på utallige scener og er aktivt involveret med mange bands.

Fabian bringer ikke kun sin praktiske erfaring ind i guitarskolen, men også en uforlignelig energi og et ønske om at dele sin passion for musik.

NAT SASCHA SAIETZ VORK

Nat har elsket at spille og synge siden, de var helt lille og har en passion både for klassisk guitar og folkemusik, som de holder af at dele med andre gennem undervisning. De har undervist siden 2018 og har erfaring med at undervise elever i alle aldre, både enkelt- og holdundervisning.  Nat studerer klassisk guitar på Musikkonservatoriet i København og underviser i klassisk guitar og ukulele, sangskrivning og guitarorkester.

Københavns
Guitarskole

Guitarundervisning af børn og voksne i København

H E L L O T H E R E